Новий MAN Lion’s City відрізняється високою ергономічністю і тим самим підвищує зручність їзди для водія і пасажирів. Ергономічність грає в новому MAN Lion’s City велику роль. Тому зручність їзди було повністю переглянуто і оптимізовано.
Новий автобус MAN Lion’s City розроблений у тісній співпраці з нашими замовниками, а завдяки численним нововведенням всередині та зовні він забезпечує максимальну економічність і має дуже привабливий зовнішній вигляд: Повністю перероблений міський автобус не лише добре виглядає, але й має найсучасніший рівень економічності, потужності двигуна, зручності робочого місця та безпеки.
Завдяки численним нововведенням всередині та зовні новий автобус MAN Lion’s City забезпечує максимальну економічність і має дуже привабливий зовнішній вигляд.
Довершеність зовні та всередині! Новий автобус MAN Lion’s City оснащений численним технічними інноваціями.
Новий автобус MAN Lion’s City має все, що потрібно для комфортної поїздки. Ергономічне робоче місце водія та просторий пасажирський салон роблять поїздку приємною та комфортною.
Новий автобус MAN Lion’s City обов’язково приваблюватиме погляди на вулицях міста. Сучасний і виразний дизайн одразу впадає в око.
9-літровий двигун із діапазоном потужності від 280 до 360 к. с. має ідеальний робочий об’єм. Він відрізняється чудовою збалансованістю між вагою і конструктивними розмірами, потужністю і споживанням пального, що робить MAN D15 ідеальним для будь-яких вимог у міських поїздках.
Завдяки додатковому обладнанню MAN EfficientHybrid інтелектуальна система заощадження енергії займе своє місце в новому MAN Lion’s City. В якості головного компонента між двигуном і коробкою передач встановлюється міцний та зносостійкий електродвигун. У режимі примусового холостого ходу або під час гальмування стартер-генератор працює як генератор, а в інших ситуаціях — як стартер. Завдяки цьому ви додатково заощаджуєте пальне та покращуєте комфорт для водія і пасажирів під час поїздки.
Для нового MAN Lion’s City доступні одразу дві автоматичні коробки передач виробництва Voith та ZF.
MAN EfficientHybrid – це розумна система керування енергоспоживанням для автобусів MAN Lion’s City. Як головний компонент силової передачі між двигуном і коробкою передач установлюється міцний та зносостійкий електродвигун, що функціонує як стартер-генератор колінчастого вала. Цей генератор, установлений на даху акумулятор UltraCap і розумна система керування суттєво підвищать енергоефективність транспортного засобу. До речі, міські автобуси MAN з EfficientHybrid офіційно схвалено як гібридні автобуси.
Рекуперація енергії гальмування
Кожне гальмування має особливе значення для автобуса MAN Lion’s City з EfficientHybrid: адже стартер-генератор колінчастого вала відразу перетворює механічну енергію на електричну.
Зупинки без викидів шкідливих речовин і утворення шуму
Функція ввімкнення та вимкнення ДВЗ автоматично вимикає дизельний двигун MAN Lion‘s City на стоянках і зупинках на червоне світло світлофора, тож пасажири зможуть самі відчути переваги гібридної технології. Витрати пального, пов’язані викиди шкідливих речовин і утворення шуму падають до нуля. Розумна система керування енергоспоживанням подає в бортову мережу безкоштовну енергію, накопичену модулем UltraCap.
Оптимізація витрат пального та викидів під час поїздки
Оскільки накопичена електроенергія використовується також і під час їзди, дизельний двигун генерує менше енергії. Таким чином додатково зменшуються витрати пального та кількість викидів.
Довговічна система, що не потребує обслуговування
Наша технологія MAN EfficientHybrid довговічна та не потребує обслуговування. Стартер-генератор колінчастого вала працює без струмознімальних щіток і механічного втручання. Акумулятор UltraCap надзвичайно довговічний. Автобус MAN Lion’s City з модулем EfficientHybrid без проблем впорається з 2,6 млн циклів увімкнення й вимкнення ДВЗ.
Стартер-генератор колінчастого вала
У системі MAN EfficientHybrid стартер-генератор колінчастого вала, змонтований на картері маховика двигуна, виконує дві функції. Під час уповільнення ходу та гальмування транспортного засобу він виступає в ролі генератора: перетворює механічну енергію на електричну (рекуперація). Під час початку руху стартер-генератор колінчастого вала, навпаки, функціонує як електричний стартер: перетворює одержану раніше електричну енергію на енергію руху.
Акумулятор UltraCap
48-вольтний акумулятор UltraCap містить кілька окремих елементів із високопотужними конденсаторами. На відміну від звичайних батарей, тут електрична енергія накопичується суто електростатично, без хімічних процесів. Ці конденсатори можуть особливо швидко накопичувати та повертати велику кількість електроенергії. При цьому вони легші й компактніші за звичайні батареї.
Розумна система керування енергоспоживанням
Технологія MAN EfficientHybrid використовує накопичену енергію для транспортного засобу таким чином, щоб максимально знизити витрати пального та викиди шкідливих речовин. При цьому система керування енергоспоживанням сама навчається й автоматично визначає пріоритетність подачі енергії. Найвищий пріоритет надається подачі енергії в бортову мережу під час зупинок. Якщо модуль UltraCap накопичив достатньо енергії, система також подає електроенергію в бортову мережу під час їзди, підтримуючи потужність дизельного двигуна.
Під час уповільнення транспортного засобу перед зупинкою на червоне світло або в місці для зупинки стартер-генератор колінчастого вала перетворює енергію гальмування на електричну (1). Одержана таким чином електроенергія безпечно накопичується у високопотужних конденсаторах модуля UltraCap.
Під час простою транспортного засобу система MAN EfficientHybrid вимикає двигун внутрішнього згоряння (2). Водночас акумулятор UltraCap подає електроенергію в бортову мережу. Для всіх функцій (відкриття й закриття дверей, внутрішнього освітлення, вентиляції тощо) використовується електроенергія з акумулятора.
Під час відновлення руху стартер-генератор колінчастого вала використовує енергію з конденсаторів UltraCap для запуску двигуна внутрішнього згоряння.
Якщо модуль UltraCap накопичив достатньо енергії, система EfficientHybrid також подає електроенергію в бортову мережу під час їзди (3). Крім того, стартер-генератор колінчастого вала може знімати навантаження з двигуна внутрішнього згоряння, функціонуючи як додатковий гібридний привод.
Завдяки конструкції типу «сендвіч» новий MAN Lion’s City можна назвати справжнім «легковаговиком». Завдяки алюмінієвому модулю даху, а також рамі та каркасу з високоміцної сталі та алюмінію, загальну масу вдалося скоротити майже на 500 кг у порівнянні з попередником.
Таке зменшення маси сприяє тому, що автобус буде споживати менше пального і можна буде підвищити його корисне навантаження. Окрім того простота в обслуговуванні модулів зменшує простої на час технічного обслуговування.
Новий MAN Lion’s City — це найефективніше покоління міських автобусів MAN. Цього вдалося досягнути не тільки завдяки численним технічним нововведенням, як наприклад новий двигун D15 з пакетом MAN EfficientHybrid або економні світлодіодні фари.
Але й зовнішній вигляд, який постійно вдосконалюється завдяки застосуванню сучасних матеріалів, вніс свою частку в підвищення ефективності та зменшене споживання ресурсів у новому автобусі MAN Lion’s City.