Man Центр Одесса

Одесский филиал ООО "Технофорум"

НОВИЙ MAN LION'S CITY

ДОСКОНАЛИЙ МІСЬКИЙ АВТОБУС

Новий MAN Lion’s City відрізняється високою ергономічністю і тим самим підвищує зручність їзди для водія і пасажирів. Ергономічність грає в новому MAN Lion’s City велику роль. Тому зручність їзди було повністю переглянуто і оптимізовано.

ПРИВАБЛИВИЙ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД І МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЧНІСТЬ.

Новий автобус MAN Lion’s City розроблений у тісній співпраці з нашими замовниками, а завдяки численним нововведенням всередині та зовні він забезпечує максимальну економічність і має дуже привабливий зовнішній вигляд: Повністю перероблений міський автобус не лише добре виглядає, але й має найсучасніший рівень економічності, потужності двигуна, зручності робочого місця та безпеки.

ІДЕАЛЬНИЙ ГРАФІК РУХУ

ІДЕАЛЬНІ НОВОВВЕДЕННЯ

Автобуси нового покоління мають безліч технічних інновацій і сучасний дизайн.

Конструкція кузова

Завдяки новій концепції конструкції кузова новий автобус MAN Lion’s City став значно легшим за свого попередника. Це стало можливим завдяки багатошаровій конструкції та переходу на алюмінієвий каркас даху та бічні стінки з надміцної сталі та алюмінію.

Бічні стінки

У новому автобусі MAN Lion’s City переважають скляні та панельні поверхні. Три типи віконних поверхонь — вікна водія, вікна пасажирського салону та бічні стінки — створюють сучасний вигляд та прості в догляді.

Світлодіодні фари

Повноцінні світлодіодні фари не лише чудово виглядають. Вони також підвищують рівень безпеки рейсових перевезень, мають тривалий час експлуатації 10 000 робочих годин і низький рівень споживання електроенергії.

Дверна система

У нових автобусах MAN Lion’s City використовується дверна система власної розробки компанії MAN. Компоненти випробовувалися у численних дослідженнях і тестах, тому вони гарантують високий рівень експлуатаційної готовності та зручність технічного обслуговування.

Робоче місце водія

За вдосконаленням абсолютно нового робочого місця водія помітно, що ми розробляли новий автобус MAN Lion’s City у співпраці з нашими замовниками.

Сидіння та поручні

Сидіння та поручні в новому автобусі MAN Lion’s City зазнали суттєвого вдосконалення. Для сидінь доступний широкий вибір оббивки та чохлів, вони складані, гнучкі в розташуванні та зручні в техобслуговуванні й очищенні.

Світлодіодне освітлення салону

Непряме світлодіодне освітлення салону повністю освітлює стелю, має регульовану яскравість, і, як природне світло, надходить зверху. Завдяки цьому пасажири мають відчуття безпеки та комфорту.

Новий двигун D15

Концепція двигуна в нових автобусах MAN Lion’s City проста, але дуже перспективна: один варіант двигуна для всіх міських автобусів і система обробки відпрацьованих газів. Потужний двигун D15 має ідеальний робочий об’єм 9 літрів та високий діапазон потужності від 280 до 360 к. с.

MAN EfficientHybrid (автоматичний старт/стоп)

Додаткове оснащення MAN EfficientHybrid — це інтелектуальна система управління енергією:
міцний і зносостійкий електромотор розташований між двигуном і коробкою перемикання передач.
У режимі примусового холостого ходу чи під час гальмування працює стартер-генератор колінчастого вала, який покращує ефективність і комфорт.

Незалежна підвіска коліс

Новий MAN Lion’s City став першим міським автобусом MAN, обладнаним незалежною підвіскою коліс, яка забезпечує можливість майже незалежного руху коліс з кожного боку транспортного засобу, гарантуючи оптимальну маневреність.

Air Management System

Новинкою стала зокрема й система підготовки повітря з електронним управлінням, яка забезпечує ефективну роботу пневматичної системи. Air Management System ефективно забезпечує всі пневматичні вузли чистим і сухим стисненим повітрям.

РОЗРОБЛЕНО РАЗОМ З КЛІЄНТАМИ І ДЛЯ КЛІЄНТІВ

Нове покоління автобусів MAN Lion's City є повністю модернізовані міські автобуси для пасажирських перевезень всередині міста; в них представлено все найкраще від попередніх моделей автобусів MAN.

Економічність

Завдяки численним нововведенням всередині та зовні новий автобус MAN Lion’s City забезпечує максимальну економічність і має дуже привабливий зовнішній вигляд.

Технологія

Довершеність зовні та всередині! Новий автобус MAN Lion’s City оснащений численним технічними інноваціями.

Комфорт під час поїздки

Новий автобус MAN Lion’s City має все, що потрібно для комфортної поїздки. Ергономічне робоче місце водія та просторий пасажирський салон роблять поїздку приємною та комфортною.

Дизайн

Новий автобус MAN Lion’s City обов’язково приваблюватиме погляди на вулицях міста. Сучасний і виразний дизайн одразу впадає в око.

Двигун та коробка перемикання передач

  • Двигун D15
  • MAN EfficientHybrid
  • Коробка перемикання передач
  • Технічний паспорт

Ідеальний для всіх варіантів використання.

9-літровий двигун із діапазоном потужності від 280 до 360 к. с. має ідеальний робочий об’єм. Він відрізняється чудовою збалансованістю між вагою і конструктивними розмірами, потужністю і споживанням пального, що робить MAN D15 ідеальним для будь-яких вимог у міських поїздках.

Ефективна робота системи Старт-Стоп

Завдяки додатковому обладнанню MAN EfficientHybrid інтелектуальна система заощадження енергії займе своє місце в новому MAN Lion’s City. В якості головного компонента між двигуном і коробкою передач встановлюється міцний та зносостійкий електродвигун. У режимі примусового холостого ходу або під час гальмування стартер-генератор працює як генератор, а в інших ситуаціях — як стартер. Завдяки цьому ви додатково заощаджуєте пальне та покращуєте комфорт для водія і пасажирів під час поїздки.

Великий вибір коробок перемикання передач

Для нового MAN Lion’s City доступні одразу дві автоматичні коробки передач виробництва Voith та ZF.

  • Voith DIWA 6 це 4-ступенева автоматична коробка перемикання передач, вагою 367–388 кг.
  • Автоматична КПП ZF EcoLife Step 3 має 6 швидкостей і вагу 379 кг. От же вирішувати вам, але новий автобус MAN Lion’s City напевне не буде позбавлений приводного зусилля.
Варіант двигуна
Робочий об'єм
Двигун D1556
9 л.
280 к. с. / 206 кВт / 1200 Н•м
330 к. с. / 243 кВт / 1400 Н•м
360 к. с. / 265 кВт / 1600 Н•м

MAN EFFICIENTHYBRID (АВТОМАТИЧНА СИСТЕМА ВВІМКНЕННЯ Й ВИМКНЕННЯ)

Більша економність і екологічність рейсових перевезень. Додаткове устаткування MAN EfficientHybrid – це розумна система керування енергоспоживанням для автобусів MAN Lion’s City, що забезпечує потрійну вигоду, знижуючи витрати пального, викиди шкідливих речовин і утворення шуму.

Переваги

Переваги MAN EfficientHybrid

MAN EfficientHybrid – це розумна система керування енергоспоживанням для автобусів MAN Lion’s City. Як головний компонент силової передачі між двигуном і коробкою передач установлюється міцний та зносостійкий електродвигун, що функціонує як стартер-генератор колінчастого вала. Цей генератор, установлений на даху акумулятор UltraCap і розумна система керування суттєво підвищать енергоефективність транспортного засобу. До речі, міські автобуси MAN з EfficientHybrid офіційно схвалено як гібридні автобуси.

Рекуперація енергії гальмування

Кожне гальмування має особливе значення для автобуса MAN Lion’s City з EfficientHybrid: адже стартер-генератор колінчастого вала відразу перетворює механічну енергію на електричну.

Зупинки без викидів шкідливих речовин і утворення шуму

Функція ввімкнення та вимкнення ДВЗ автоматично вимикає дизельний двигун MAN Lion‘s City на стоянках і зупинках на червоне світло світлофора, тож пасажири зможуть самі відчути переваги гібридної технології. Витрати пального, пов’язані викиди шкідливих речовин і утворення шуму падають до нуля. Розумна система керування енергоспоживанням подає в бортову мережу безкоштовну енергію, накопичену модулем UltraCap.

Оптимізація витрат пального та викидів під час поїздки

Оскільки накопичена електроенергія використовується також і під час їзди, дизельний двигун генерує менше енергії. Таким чином додатково зменшуються витрати пального та кількість викидів.

Довговічна система, що не потребує обслуговування

Наша технологія MAN EfficientHybrid довговічна та не потребує обслуговування. Стартер-генератор колінчастого вала працює без струмознімальних щіток і механічного втручання. Акумулятор UltraCap надзвичайно довговічний. Автобус MAN Lion’s City з модулем EfficientHybrid без проблем впорається з 2,6 млн циклів увімкнення й вимкнення ДВЗ.

Принцип роботи

Компоненти системи та принцип роботи

Стартер-генератор колінчастого вала
У системі MAN EfficientHybrid стартер-генератор колінчастого вала, змонтований на картері маховика двигуна, виконує дві функції. Під час уповільнення ходу та гальмування транспортного засобу він виступає в ролі генератора: перетворює механічну енергію на електричну (рекуперація). Під час початку руху стартер-генератор колінчастого вала, навпаки, функціонує як електричний стартер: перетворює одержану раніше електричну енергію на енергію руху.

Акумулятор UltraCap
48-вольтний акумулятор UltraCap містить кілька окремих елементів із високопотужними конденсаторами. На відміну від звичайних батарей, тут електрична енергія накопичується суто електростатично, без хімічних процесів. Ці конденсатори можуть особливо швидко накопичувати та повертати велику кількість електроенергії. При цьому вони легші й компактніші за звичайні батареї.

Розумна система керування енергоспоживанням
Технологія MAN EfficientHybrid використовує накопичену енергію для транспортного засобу таким чином, щоб максимально знизити витрати пального та викиди шкідливих речовин. При цьому система керування енергоспоживанням сама навчається й автоматично визначає пріоритетність подачі енергії. Найвищий пріоритет надається подачі енергії в бортову мережу під час зупинок. Якщо модуль UltraCap накопичив достатньо енергії, система також подає електроенергію в бортову мережу під час їзди, підтримуючи потужність дизельного двигуна.

Цикл їзди

MAN Lion’s City з EfficientHybrid під час їзди

Під час уповільнення транспортного засобу перед зупинкою на червоне світло або в місці для зупинки стартер-генератор колінчастого вала перетворює енергію гальмування на електричну (1). Одержана таким чином електроенергія безпечно накопичується у високопотужних конденсаторах модуля UltraCap.

Під час простою транспортного засобу система MAN EfficientHybrid вимикає двигун внутрішнього згоряння (2). Водночас акумулятор UltraCap подає електроенергію в бортову мережу. Для всіх функцій (відкриття й закриття дверей, внутрішнього освітлення, вентиляції тощо) використовується електроенергія з акумулятора.

Під час відновлення руху стартер-генератор колінчастого вала використовує енергію з конденсаторів UltraCap для запуску двигуна внутрішнього згоряння.

Якщо модуль UltraCap накопичив достатньо енергії, система EfficientHybrid також подає електроенергію в бортову мережу під час їзди (3). Крім того, стартер-генератор колінчастого вала може знімати навантаження з двигуна внутрішнього згоряння, функціонуючи як додатковий гібридний привод.

Менша вага завдяки спеціальній конструкції

Завдяки конструкції типу «сендвіч» новий MAN Lion’s City можна назвати справжнім «легковаговиком». Завдяки алюмінієвому модулю даху, а також рамі та каркасу з високоміцної сталі та алюмінію, загальну масу вдалося скоротити майже на 500 кг у порівнянні з попередником.

Таке зменшення маси сприяє тому, що автобус буде споживати менше пального і можна буде підвищити його корисне навантаження. Окрім того простота в обслуговуванні модулів зменшує простої на час технічного обслуговування.

Ефективність, що доведена до досконалості

Новий MAN Lion’s City — це найефективніше покоління міських автобусів MAN. Цього вдалося досягнути не тільки завдяки численним технічним нововведенням, як наприклад новий двигун D15 з пакетом MAN EfficientHybrid або економні світлодіодні фари.

Але й зовнішній вигляд, який постійно вдосконалюється завдяки застосуванню сучасних матеріалів, вніс свою частку в підвищення ефективності та зменшене споживання ресурсів у новому автобусі MAN Lion’s City.

РОЗРОБЛЕНО РАЗОМ З КЛІЄНТАМИ І ДЛЯ КЛІЄНТІВ

Послуги

Послуги

Кращий сервіс для ідеального обслуговування. Дізнайтеся більше про сервісні пропозиції MAN.

Сервісне і технічне обслуговування

МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ЗАВАНТАЖЕННЯ

Scroll Up

Купуй автомобіль онлайн