MAN Lion’s Intercity приведе вас у захват завдяки підвищеній безпеці і комфорту для пасажирів, орієнтованої на потреби водія в кабіні і максимальну економічность. Різноманітність можливостей конфігурації дозволяє обладнати MAN Lion’s Intercity для використання в якості міжміського, трансферного або шкільного автобуса.
Перевезення школярів – та область використання, де безпека має абсолютний пріоритет. MAN Lion’s Intercity відповідає чинному з 2017 року стандарту ECE R66.02, який містить особливо суворі вимоги до міцності автобусних кузовів.
Завдяки спеціальним матеріалам і технологіям, застосованим у процесі виробництва, автобуси MAN Lion’s Intercity розраховані на тривалий термін використання. Відповідно до високих стандартів якості компанії MAN ці автобуси оснащено всім найкращим для щоденних перевезень пасажирів на далекі відстані.
Автобуси MAN Lion’s Intercity вражають низьким споживанням пального. Цього вдалося досягти завдяки полегшенню конструкції. Також після проведення великої кількості випробувань вдалося помітно зменшити опір повітря. Крім того, простота технічного обслуговування та ремонту скорочує час простою автобусів до мінімуму.
Автобуси MAN Lion’s Intercity вже відповідають вимогам директиви ECE R66.02, яка набуває чинності в 2017 році та регулює використання систем захисту від перекидання, забезпечуючи таким чином вищий рівень пасивної безпеки.
Дорожньо-транспортні пригоди інколи трапляються. Добре, коли пасажири, водій та інші учасники дорожнього руху знають, що для їхнього захисту зроблено все можливе. Безпека – найголовніший пріоритет для автобусів MAN Lion’s Intercity.
Крім того, аварії призводять до збільшення витрат і часу простою, адже необхідно провести ремонт. Міжміські автобуси оснащено численними системами безпеки. Ризик отримання травм значно знижується, а економічна ефективність досягає максимальних значень.
Конфігурація залежно від призначення автобуса
Гнучка модульна система забезпечує оптимальну конфігурацію транспортного засобу залежно від вимог, які висуваються до автобуса, коли він використовується як міжміський, шкільний або автобус для трансферу.
Салон MAN Lion’s Intercity розроблено для шкільних і міжміських автобусів та автобусів для трансферу, тож він якнайкраще задовольняє щоденні потреби пасажирів і водіїв. Великі вікна й скляні люки на даху створюють яскраву та приємну атмосферу. Висока якість виконання в поєднанні з просторістю салону забезпечують комфортабельність перевезень на далекі відстані. Точність у виготовленні деталей і довговічні матеріали розраховано спеціально для щоденного використання.
Щоденні перевезення пасажирів вимагають від водіїв надзвичайної уважності. Саме тому, щоб створити їм найкращі умови для роботи, автобуси MAN Lion’s Intercity оснащено новими покращеними й ергономічними робочими місцями, які створено з урахуванням специфіки роботи. Сидіння можна індивідуально налаштувати, щоб перебування в ньому було комфортним для будь-якого водія.
У численних практичних і легкодоступних відсіках бічної панелі керування можна зберігати документи та дрібні речі. Інші функціональні елементи, як-от тримач для стаканів і пляшок або місткий холодильник, забезпечують неперевершений рівень комфорту та функціональності під час повсякденного використання.
360 к. с. високоефективного дев’ятилітрового двигуна D15 (265 кВт) забезпечують необхідну потужність автобуса MAN Lion’s Intercity. У порівнянні з перевіреним, легшим двигуном D08 двигун D15 має вищий крутний момент і забезпечує необхідну потужність у складних умовах руху.
Двигун із системою Common Rail відповідає стандарту Euro 6, а також забезпечує високоефективне очищення відпрацьованих газів за допомогою селективного каталітичного відновлення (SCR), що практично виключає викиди оксиду азоту. Таким чином ви робите значний внесок у захист довкілля.
Невеликий, але який потужний! Двигун MAN D08 – це один із найміцніших і найлегших двигунів для автобусів MAN, який відрізняється максимальним корисним навантаженням. Крім цього, система очищення відпрацьованих газів із селективним каталітичним відновленням (SCR) значно зменшує викиди оксиду азоту. Завдяки своїй компактній конструкції отримати доступ до двигуна D08 дуже легко, що значно спрощує його технічне обслуговування.
На етапі конструювання транспортного засобу спеціалісти приділяли особливу увагу полегшеній конструкції. Використання легких компонентів забезпечує дуже малу масу автобуса MAN Lion’s Intercity.
Такі функції, як автоматичне вимкнення двигуна в разі роботи на холостому ходу або повітряний компресор з автоматичною системою холостого ходу забезпечують високу ефективність.
Двоступеневий повітряний компресор із системою холостого ходу
Двоступеневий повітряний компресор з автоматичною системою холостого ходу (SLS) за відсутності подачі пального самостійно перемикається на режим холостого ходу, чим суттєво сприяє зниженню витрати пального.
Idle Shut Down
Автоматичне вимкнення двигуна під час холостого ходу не лише зменшує викиди CO2, але й знижує рівень шуму, який створює транспортний засіб.
На низькій швидкості в місті аеродинамічний опір відіграє другорядну роль. Проте під час міжміських перевезень на швидкості понад 100 км/год він суттєво впливає на витрату пального. Завдяки численним випробуванням в аеродинамічній трубі та моделюванню вдалося суттєво знизити витрату — для максимальної ефективності та економічності під час використання для міжміських перевезень.
Продумана аеродинамічна концепція з випуклим і злегка похилим панорамним склом спереду забезпечує меншу площу атаки повітряного потоку. Задній кант оптимально відводить повітряний потік.
Вільний доступ до всіх точок технічного обслуговування спрощує виконання робіт з обслуговування та ремонту. Це дає змогу скоротити час простою MAN Lion’s Intercity та знизити вартість ремонту та витрати на обслуговування:
Найвищі стандарти якості матеріалів, виготовлення та обробки MAN Lion’s Intercity забезпечують мінімальні експлуатаційні витрати (LCC):
Системи безпеки та підтримки водія MAN постійно аналізують усі необхідні параметри. Щоб ви та ваші пасажири швидко й безпечно дісталися місця призначення.
Доступні системи для MAN Lion’s Intercity: